$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בונד ולוק ומשען ישתתפו בתחרות הקבוצתית

נקבע הרכב נבחרת ישראל לקפיצות הראווה בשישי

שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו
שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו  05.08.21 - 14:16

תגיות: טוקיו 2020

הרכב נבחרת ישראל בקפיצות ראווה נקבע היום לתחרות הקבוצתית שתתקיים מחר (שישי, 13:00 שעון) במשחקים האולימפיים. שלושה הצמדים שיתחרו הם: אשלי בונד ודונטלו 141, טדי ולוק ואמסטרדם 27, אלברטו משען וקוזה נוסטרה.

בסיום היום הראשון של התחרות האישית, עדכנו מאמני הנבחרת האנס הורן ויארון דאבלדאם את דני ג'י וולדמן, כי היא תערוך את הבכורה האולימפית שלה בתחרות הנבחרות. באימון הבוקר אתמול, חשה הרוכבת כי הסוס שלה קווינסלנד אינו ברמתו הרגילה. בדיקה וטרינרית אישררה את תחושתה שכן הסוס נמצא פצוע. רוכבת וראשי משלחת הרכיבה החליטו יחד, כי הסוס לא יתחרה בטוקיו כדי לשמור על בריאותו.

"אני מאוכזבת מאוד, שאינני יכולה להתחרות לראשונה בקריירה שלי במשחקים האולימפיים עם נבחרת ישראל -הנבחרת שלי. מצב בריאותו של קווינסלנד והחלמתו הם בראש סדר העדיפויות שלי כעת. אני מאחלת לנבחרת שלי את כל ההצלחה ואעודד אותם בכל כוחי", אמרה וולדמן. בתחרות ישתתפו 19 נבחרות, ומתוכן עשר הראשונות יעפילו לגמר בשבת.