$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"שמאל רדיקלי": טראמפ נגד נבחרת הנשים

הנשיא לשעבר הגיב לזכייה בארד: "זאת הסיבה שהן הפסידו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.08.21 - 17:50

נבחרת הנשים של ארצות הברית השיגה את פרס הניחומים. הבוקר (חמישי), אלופת העולם זכתה במדליית הארד האולימפית, לאחר שגברה 3:4 על אוסטרליה במשחק על המקום השלישי, והתאוששה מההפסד הכואב לקנדה בחצי הגמר. מייגן ראפינו, בגיל 36, הבקיעה צמד (כולל שער נדיר מכדור קרן), והכוכבים והפסים חזרו מטוקיו, בכל זאת, עם מדליה.

מי שהתרשם פחות מההישג היה נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. האיש שהובס בבחירות האחרונות, שנערכו בחודש נובמבר, הוציא הודעה רשמית בה תקף את הנבחרת האמריקנית: "אם נבחרת הכדורגל שלנו, שהובלה ע"י קבוצה רדיקלית של שמאלניות משוגעות, לא היתה 'יפת נפש' (woke), היא היתה זוכה בזהב ולא רק בארד. להיות 'יפה נפש' פירושו שאתה מפסיד, בגלל שכל דבר כזה מידרדר, וכך גם הנבחרת שלנו. היו שם גם כמה פטריוטים שעמדו מנגד".

"לרוע מזלנו, הם היו צריכים יותר מזה כדי לכבד את המדינה וההמנון הלאומי שלנו. הם צריכים להחליף את 'הנאורים' בפטריוטים, כדי לנצח שוב. האנשים עם השיער הסגול (טראמפ כיוון למייגן ראפינו) שיחקו נורא (היא כבשה צמד במשחק האחרון), ומבלה יותר מדי זמן בחשיבה על פוליטיקה שמאלית קיצונית ולא עשתה את העבודה שלה". סוף ציטוט.

יש לציין, כי הסכסוך בין טראמפ לבין נבחרת הנשים האמריקאית - וראפינו בפרט - כמובן, לא התחיל עכשיו. מעבר לקריירת הכדורגל שלה, ראפינו נחשבת לפעילה פוליטית במשך שנים ארוכות, ובין היתר הביעה תמיכה במחאתו של שחקן הפוטבול קולין קפרניק (שכרע ברך בזמן ההמנון הלאומי במשחקי ה-NFL) נגד אלימות משטרתית, ובמהלך גביע העולם ב-2015 היא עמדה בדומיה במהלך ההמנון הלאומי, לאות מחאה. לאחר שארצות הברית זכתה בגביע העולמי, היא סירבה להגיע לבית הלבן של טראמפ.