$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"רוצות לשבור את תקרת הזכוכית של הנבחרת"

התעמלות אומנותית: החניכות של ויגדורצ'יק יגיעו לטופ 5? "אנחנו רוצות לעשות הישג שיא חדש לנבחרת". צפו בתגובות מטוקיו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.08.21 - 06:44

תגיות: טוקיו 2020

בייג'ין 2008 - מקום 6; לונדון 2012 - מקום 8; ריו 2016 - מקום 6. נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל תערוך מחר (ראשון) את הופעתה הרביעית ברציפות בגמר האולימפי, במסגרת יום הנעילה של משחקי טוקיו 2020. החניכות של אירה ויגדורצ'יק, אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, נטלי ראייטס יוליאנה טלגינה וקארין וקסמן, עמדו ביעד לאחר שנכללו בשמיניה הראשונה במוקדמות.

"אנחנו שמחות על הביצועים שלנו ואנחנו עוד יכולות להשתפר בגמר", אמרו המתעמלות לשירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו, "אנחנו יכולות להשיג עוד בונוסים ולהעלות את דרגת בקושי בגמר". על ההופעה הראשונה של הנבחרת במתכונתה הנוכחית במשחקים אמרו: "זה מאוד מרגש להופיע במשחקים האולימפיים. חיכינו לרגע הזה והוא היה אפילו יותר טוב ממה שדמיינו, כי גם היו מחשבות מלחיצות".

המטרה המוצהרת של הנבחרת כרגע היא לשפר את הישג השיא - מקום 6 בגמר האולימפי (בייג'ין וריו). "אנחנו רוצות לעשות שיא חדש לנבחרת", אמרו בסיום, "אנחנו יכולות לעשות את זה - לשבור את השיא הישראלי, לשבור את תקרת הזכוכית הזו".

צפו בתרגיל הכדורים >>