$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זליקמן: "אמרתי ללינוי - עשינו היסטוריה"

הישראלית חגגה עם אשרם. צפו בשלט ששלפה בסיום התרגילים

שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו
שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו  07.08.21 - 12:09

ההתעמלות האומנותית בישראל חיה ובועטת. לצד ההתעלות של לינוי אשרם, הגמר בטוקיו סיפק לנו יופי של הופעת בכורה מבחינתה של ניקול זליקמן. המתעמלת האומנותית בת ה-20 סיפקה יופי של תחרות, קיבלה ציון כולל של 95.600 נקודות וגם אופטימיות רבה להמשך.

מיד עם סיום תרגיל הסרט המצוין שלה, בו קיבלה ציון של 22.150 נקודות, זליקמן ירדה מהמשטח ושלפה שלט מרגש בו נכתב: "באתי לחלום והגשמתי חלום! תודה לכל מי שחלק מהמסע שלי. אמא, אבא, אני אוהבת אתכם". בהחלט הגשימה חלום והביאה לישראל גאווה רבה.

לאחר הגמר, זליקמן סיפרה על רגעי המתח בהמתנה לניקוד של דינה אברינה שהוביל לזכייה של לינוי אשרם בזהב: "היו פעימות לב, אי אפשר היה לצפות לכלום. לא האמנו בהתחלה ואמרתי לה - לינוי עשית היסטוריה. עשינו היסטוריה. אנחנו מעצמה. כמו שארטיום דולגופיאט הוכיח שאנחנו מעצמת התעמלות, הוכחנו שאנחנו מעצמת התעמלות אומנותית".

"עשינו היסטוריה. שתי מתעמלות ישראליות בגמר. אני במקום השביעי, ובכלל כיוונתי למקום השמיני. אני לא מעכלת", הוסיפה זליקמן הנרגשת. "לינוי אשרם היא חלק ממני. זה חלום שהתגשם. אני באתי לחלום, חלומות נועדו כדי להגשים אותם. הדמעות פשוט התחילו לזלוג".