$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לא רק פודיום: המענק אותו תקבל לינוי אשרם

תגמול הולם לכוכבת על הזהב. תישא את דגל ישראל בטקס הסיום

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.08.21 - 12:28

כמה שמגיע לה! לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאגדת ספורט ישראלית, לא פחות, כשזכתה במדליית הזהב השלישית של המדינה והשנייה באולימפיאדת טוקיו 2020. מעבר לפרסום ולכבוד האדיר שהרוויחה ביושר, מעכשיו חייה לא ייראו אותו דבר גם בהיבט הכלכלי. המענק שאשרם תקבל על מדליית הזהב: 500 אלף ש"ח מהוועד האולימפי, שיהיו מיועדים אך ורק למתעמלת - שגם תישא את דגל ישראל בטקס הסיום של המשחקים בטוקיו.

  • שבת המלכה: צפו בלינוי אשרם זוכה במדליית הזהב
  • המדליה ה-13 אי פעם: טבלת הזכיות של ישראל בכל הזמנים
  • לא רק פודיום: המענק אותו תקבל לינוי אשרם
  • המשלחת המוצלחת מכולן: המספרים של ישראל בטוקיו 2020
  • סוף טוב, הכל טוב: הדרך של אשרם למדליה
  • כל אירועי הגמר בטוקיו: דקה אחרי דקה
  • יחד עם זאת, אשרם היא לא היחידה שתקבל מענק על ההישג היוצא דופן. איילת זוסמן, מאמנה של המתעמלת הישראלית תקבל מענק בגובה 50% מזה שקיבלה אשרם (250 אלף ש"ח). הצוות שמלווה את אשרם יתגומל ב-10% (50 אלף ש"ח), איגוד ההתעמלות יתוגמל ב-5% (25 אלף ש"ח) והאגודה ממנה אשרם מגיעה תתגומל גם היא ב-25 אלף ש"ח.

    בנק הפועלים, שתומך ב-3 השנים האחרונות בלינוי אשרם דרך קרן פועלים בקהילה, הודיע היום על מענק אישי מיוחד נוסף של 180 אלף ש״ח. כמו כן, יקבלו המאמנים האולימפיים מענק של 90 אלף ש״ח כל אחד - איילת זוסמן של לינוי, וסרגיי וייסבורג של ארטיום. מנכ״ל בנק הפועלים, דב קוטלר, אמר: ״לינוי, ריגשת מדינה שלמה והלב של כולנו מלא גאווה בך. את אלופה אמיתית, מצטיינת, שיודעת לעמוד גם ברגעי הלחץ - לקום ולנצח. לא פחות חשוב להעריך את האנשים שהולכים עם הספורטאים לאורך הדרך - המשפחה והמאמנים שנמצאים שם עבורכם בכל הרגעים ומלווים אתכם״.