$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"המחזור השפיע, הרגשתי שאני לא יכולה עוד"

לונה צ'מטאי-סלפטר בפוסט קורע לב: "ביום אחר הייתי זוכה, המטרה שלי הייתה מדליה. לאישה יש אתגרים רבים ואני צריכה לשבור את הטאבו סביב השיח"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.08.21 - 13:41

תגיות: לונה צ'מטאי

מה שקרה הלילה (בין שבת לראשון) ללונה צ'מטאי-סלפטר בטוקיו ייצרב בזכרונה לכל החיים. כ-4 ק"מ לסיום המרתון במשחקים האולימפיים, האצנית הישראלית הפסיקה לרוץ ברגעים בהם הייתה נראית בדרכה להישג השיא בתולדות המדינה בענף האתלטיקה האולימפי. כמה שעות לאחר המאורע, צ'מטאי-סלפטר התייחסה לאירועים בפוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה.

"אני לא יכולה להכחיש את האהבה שלי לאתגרים ואני אחת שמחפשת תירוצים", כתבה צ'מטאי-סלפטר. "המטרה שלי הייתה לזכות במדליה עבורי, עבור המשפחה שלי, המדינה, למרות מזג האוויר המאתגר, התנאים הקשים והמתמודדים בתחרות".

"יש אתגרים רבים שעומדים בפני אתלטית: הידיעה שהבן שלי צופה בטלוויזיה בישראל מניעה אותי מצד אחד, ומצד שני להיות במחזור במהלך הריצה זה משהו שמאוד השפיע עליי. הרגשתי חלשה ועייפה, ההתכווצויות לא נתנו לי נחת מההתחלה ועד עכשיו"

 לונה-צ'מטאי בפוסט: "המטרה שלי הייתה לזכות במדליה, המחזור השפיע עליי והרגשתי חלשה ועייפה. ההתכווצויות לא נתנו לי נחת מתחילת הריצה ועד עכשיו. 4 ק"מ לסוף הרגשתי שאני לא יכולה יותר. למרות הכאבים והאכזבה, המשכתי לרוץ עד לקו הסיום ולא להיכנע".

האצנית הישראלית המשיכה לדבר על נשים בעולם האתלטיקה: "אנחנו צריכים למתן את השיח סביב ספורטאיות. אני אדם בריא ואני אסירת תודה על כך שאני מוקפת במקצוענים שמכבדים אותי ואת הגוף שלי. ספורטאיות מקצועיות רבות מתמודד עם בעיות בריאות ומתפקידי לסייע לשבור את הטאבו סביב המחזור הנשי".

"אני בהחלט חושבת שביום אחר הייתי זוכה במדליה", הצהירה צ'מטאי-סלפטר. "במקום לחשוב על המדליה האבודה אני רוצה למצוא עכשיו מטרה חדשה, דרך להתמודד עם המצב הזה ואפשרויות נוספות להתמודד עם בעיות מחזור. אני לא רואה מצב שבו זה היה קורה לי ביום אחר".