$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בזכות הזכייה: איאד שלאבי יקבל 500 אלף ש"ח

השחיין יקבל מענק מרשים. טרופר: "אדם מעורר השראה"

עידו גור, שליח ערוץ הספורט לטוקיו  25.08.21 - 11:47

תגיות: איאד שלאבי

צילום התמונה שבראש הידיעה: קרן איזיקסון

איאד שלאבי זכה הבוקר במדליה הישראלית הראשונה במשחקים הפראלימפיים בטוקיו, לאחר שקטף את מדליית הזהב ב-100 מטר גב וגם דאג לשלשל לכיסו סכום כסף מכובד. השחיין יקבל מענק של 500 אלף ש"ח בדומה ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בירך את שלאבי: "הישג אדיר! ברכות לשחיין הישראלי שלנו איאד שלאבי שזוכה במדליית זהב ראשונה לישראל במשחקים הפראלימפיים. איאד הוא אדם מעורר השראה, שחייו רצופים נצחונות. והיום עוד ניצחון מזהיר. איאד לא נבהל מהציפיות הגבוהות, כיוון הכי גבוה ומילא את כולנו בגאווה גדולה. גאים בך איאד שלבי!״.

זאת הפעם הרביעית ששלאבי משתתף במשחקים הפראלימפיים והמדליה הראשונה בה זכה, אחרי שסיים את המשחה בזמן של 2:28:04 דקות, ובכך הפך לערבי הישראלי הראשון בהיסטוריה שזוכה במדליה במשחקים הפראלימפיים.

"למרות שאני לא שם, איאד יודע שאני שם איתו ומרגיש אותי", התרגשה ענבל פיזארו, זוכת מדליית הארד בריו. "רגע מושלם. אני לא מאמינה, יש לי צמרמורת, צפיתי בו מהתחלה. זה היה הרגע שלו. הוא היה בכל ההפסדים שלי, אני הייתי בכל ההפסדים שלו, היו לנו את הרגעים המאושרים יחד. אין אדם שיותר מגיע לו, זה שלו בכל צורה אפשרית. הרגשתי שאני שם איתו".

עם זכייתו של איאד שלאבי במדליית זהב אולימפית במסגרת המשחקים הפראלימפיים בטוקיו, ילדי ודיירי עמותת 'עלה' - הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, וצוות המטפלות, התרגשו מהצלחתו והכינו שלט עם הכיתוב: "אנחנו יודעים שהמאמץ השתלם" ו"כולנו גאים בך". הילדים והדיירים גם הזמינו את איאד לבקר אותם ולשמוע את סיפורו.