$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בפודיום של מליאר: "אחלה דרך להתחיל"

"התקווה" שוב נוגן בטוקיו. הנשיא הרצוג בירך את השחיין

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.08.21 - 14:25

תגיות: מארק מליאר

(צילום תמונה ראשית: לילך וייס)

גאווה עצומה. המשלחת הישראלית השיגה עוד מדליית זהב במשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020 עם זכייתו המדהימה של מארק מליאר במשחה ה-200 מטרים מעורב אישי. השחיין המצליח שבר את שיא העולם בגמר ועלה על ראש הפודיום, ולאחר מכן גם קיבל טלפון מנשיא המדינה יצחק הרצוג.

"מרגיש מעולה, היה מקצה טוב ואני שמח", סיכם השחיין. "אחרי המוקדמות הרגשתי טוב, זה לא היה 100%, וכבר ידענו שהמנצח בגמר, ששיא העולם יישבר. לא ידענו אם זה יהיה אני. חשבתי שזה אפשרי, רציתי לעשות את זה, עבדתי על זה והצלחנו. המעורב זה מקצה מדהים, כל אחד יכול להיות חזק או חלש בסגנון אחר. נכות יכולה להשפיע יותר על פרפר או גב. אני תמיד נוגע אחרון בפרפר ואז מצמצם הכל בחזרה. לא התרגשתי שאני אחרון, ידעתי שאפשר לצמצם. זה רגיל. החיים ישתנו? נחכה ונראה. נעשה שחרור ונתכונן ל-400 מטרים מחרתיים. אני שמח שזה קרה, זו אחלה דרך להתחיל. שלא נרד".

המאמן יעקב ביננסון אמר: "אנחנו גדלנו ביחד, זה ילד שלפני המון שנים סימנתי כמישהו בעל פוטנציאל, עם אופי, לא נכנע לדברים. לא יכול לתאר איך זה משמח אותי. זה מאוד חשוב היה להשיג פה מדליה בשבילו. יש לו עוד מקצים ואני מקווה מאוד שזה לא יקלקל אותו. רוצה שהוא יהיה רציני והתקשורת לא תפגע בו. מאוד אשמח שנמשיך בקו הזה. לא היו לי עד עכשיו מדליות זהב, פעם חמישית בשבילי במשחקים. תמיד חזרנו בלי זהב. מאוד מקווה שהדרך הזאת תימשך".

צפו במליאר מגיב אחרי הגמר >>>