$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אפילו אנחנו לא ציפינו מעצמנו להישגים כאלו"

קבלת פנים חמה לנבחרת השחייה הפראלימפית שנחתה עם שמונה מדליות, 6 מתוכן מזהב: "נקווה שאף אחד לא ישכח אותנו אחרי שבוע"

שירי אלג'ם
שירי אלג'ם  05.09.21 - 17:11

נבחרת השחייה הפראלימפית נחתה היום (ראשון) מטוקיו וזכתה לקבלת פנים חמה במיוחד. אמנם בעקבות מגבלות הקורונה, הוועד הפראלימפי הישראלי לא יכול היה לערוך טקס רשמי, אך המשפחות של המדליסטים וכן נציגי עמותת "שמחה לילד" סיפקו חגיגה אמיתית.

נבחרת השחייה חזרה עם לא פחות משמונה מדליות: 6 זהב, 1 כסף ו-1 ארד בזכות השלושה: איאד שלבי, מארק מליאר ועמי דדאון. הישגים פנומנליים בכל קנה מידה.

מליאר סיפר: "המדליות שוקלות קילו וחצי, בדקנו את זה, אבל אני מוכן כל פעם לחזור עם המשקל הזה. דמיינתי את המדליות, לא חשבתי שזה יהיה ככה אבל האמנתי. אין יותר כייף מלעמוד על הפודיום, להבין שכל העבודה הקשה שלנו השתלמה. עשינו הכנה מעולה, גם בקורונה לא התאמנו בסך הכל רק שבוע שזה מעולה לעומת העולם, יש לנו מאמן מעולה, מעטפת, ושהכל ביחד זה עובד. מסר לילדים צעירים? כל אחד צריך למצוא משהו טוב להתמקד בו, לעבוד קשה ובטוח תצליחו, אל תוותרו".

עמי דדאון אמר: "אני בהחלט שמח להיות פה עם כל המשפחה שלי , האהובים שלי, שמח שהצלחתי להביא הרבה גאווה לעם ישראל, מודה לכל עם ישראל על התמיכה מהבית, מי שאפילו אמר רק תודה, זה הכבוד שלי לייצג אתכם, עשיתי את זה בכבוד ובאהב.ייקח לי הרבה זמן לעכל את האולימפיאדה הזו מההתחלה, מהפסילה, עד לתקומה בסיום ה-50. ייקח לי הרבה זמן לעכל".

"מהתחלה מאוד התחברתי לבריכה" המשיך דדאון. "באתי על מנת להוכיח את היכולות שלי, באתי בלי פחד, חוץ מהנפילה בחופשי והפסילה, הייתי צריך לקום אחרי זה. האם נבחרת השחייה אימפריה? ביחס לישראל הבאנו הישג מרשים, אימפריה עוד לא. אנחנו יכולים להשתפר מפה להביא עוד כבוד ועוד גאווה, זה כמובן תלוי בכמות הילדים. שיבואו בהנהגתו של יעקב".

יעקב בנינסון, מאמן נבחרת השחייה: "הבאנו משהו שאפילו אנחנו לא ציפינו לפני שיצאנו. המוכנות הייתה די טובה אבל הצלחנו להביא את המקסימום של המקסימום. מאז 1988 נבחרת ישראל לא הביאה כל כך הרבה מדליות. אם יש לזה כל כך הרבה חשיבות אני מאוד אשמח שתהיה השקעה, שיהיה קידום של ספורט הנכים, שאנחנו לא נרגיש שיש ספורט אולימפי ופראליפי כסוג ב' . ספורט פראלימפי זה ספורט לכל דבר. עקפנו את יפן, גרמניה, הונגריה והתקרבנו לעשירייה הגדולה. אני מקווה מאוד שעם התנופה הזו נלך קדימה ואף אחד לא יישכח אותנו אחרי שבוע, שבוע וחצי כמו שהיה באולימפיאדות הקודמות".

יו"ר הוועד הפראלימפי ד"ר שוקי דקל אמר: "ברוכים הבאים גיבורי העל עטורי התהילה. אני ועם ישראל צפינו בכם, התרגשנו מכם ואנו גאים מאוד בהישגים המדהימים שהבאתם.ג רמתם לנו לשמוע את התקווה שש פעמים, כשברקע ראינו את דגל ישראל מונף בטוקיו בראש התורן, מתבדר ברוח  הפראלימפית מול צופים מכל העולם.

תודה למאמן יעקב ביננסון על הדרך המופלאה שעשה איתכם ותודה לכל הצוות המקצועי.ברוכים הבאים הביתה, אני מאחל לכולכם חג שמח ושנת בריאות והצלחה." 

שי אברהמי, מנכ״ל מכון וינגייט הוסיף:"המשלחת הפראלימפית הוכיחה עוצמות מנטליות וספורטיביות יוצאות דופן. בתקופת הקורונה, מכון וינגייט שימש לנבחרת השחייה הפראלימפית כ׳אי ירוק׳ ביישורת האחרונה של ההכנות לטוקיו. בימים אלו, כחלק מתנופת הבנייה והצמיחה הנרחבת במכון וינגייט, אנו מנגישים את שבילי המכון ואת מתקני האימונים כדי שנוכל לתת מענה טוב יותר גם לספורטאים ולסטודנטים עם צרכים נוספים״.