$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מבורך: הצעת החוק שתעשה חסד עם הספורטאים

הכנסת אישרה פטור ממס על מענקי זכייה במדליות אולימפיות

שירי אלג'ם
שירי אלג'ם  07.12.21 - 18:46

בשורה מבורכת. החוק שיעשה צדק עם ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים עבר הערב (שלישי) בקריאה ראשונה במליאת הכנסת.

הצעת החוק עברה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. החוק מציע לפטור ממס את המענק שמקבלים הזוכים במדליות במשחקים האולימפיים והפראלימפים.

אחד ממקדמיי החוק, חבר הכנסת אופיר כץ אמר אחרי אישורו: "מדינה שלמה עוצרת נשימתה עם זכייה של כל אחת ואחד מהספורטאיות והספורטאים שלנו. הם התאמנו לרגעים האלו זמן רב והשקיעו אין ספור משאבים. הם מהווים גאווה לאומית. לא יתכן שהמדינה תגבה מס על התגמול המועט שאלו מקבלים ביחס להשקעה הרבה שלהם. אנחנו חייבים לדאוג לספורטאיות והספורטאים שלנו ולעודד אותם להמשיך ולהצטיין בתחומם. אני מברך על העברת הצעת החוק בקריאה טרומית, ומקווה שנביא אותה לחקיקה מלאה בהקדם".

כזכור, המשלחות האולימפיות והפראלימפיות הישראליות חזרו מטוקיו עם סך כולל של 13 מדליות. הספורטאים, שזכו במענקים שונים על הישגיהם על אדמת יפן, נאלצו להיפרד מסכומי עתק בשל תשלומי מס. לדוגמא, ארטיום דולגופיאט אמור היה לקבל 500 אלף ש"ח מהוועד האולימפי על מדליית הזהב, שילם לא פחות מ-208 אלף ש"ח.