$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סוס מנצח לא מחליפים: קריטריון אולימפי לנבחרת ישראל

נבחרת קפיצות הראווה של ישראל קבעה את הקריטריון לפריז בפעם השנייה ברציפות

רותם פלדברג
רותם פלדברג  28.07.23 - 21:38
(תומס הולצבכר)
(תומס הולצבכר)

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה סיימה היום (שישי) במקום הראשון בתחרות גביע האומות בפראג, והגדילה את המשלחת הישראלית למשחקים בחמישה ספורטאים נוספים. הנבחרת ניצחה עם 9 נקודות חובה והקדימה את הפולנים שסיימו במקום השני עם 18 נק', אחרי שבסיום הסיבוב הראשון ישראל הובילה בנקודה בלבד לפני ההונגרים ובשתי נקודות לפני הפולנים.

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה ברכיבת סוסים הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בפריז בשנה הבאה, בפעם השנייה ברציפות, אחרי ההופעה בטוקיו 2020, זאת בזכות זכייתה במקום הראשון בתחרות גביע האומות בפראג שבצ'כיה. הרוכבים הישראלים הציגו קפיצות ראווה ברמה גבוהה מאוד, וסיימו את התחרות עם 9 נק' חובה. במקום השני שהעניק גם הוא את הכרטיס למשחקים בפריז, השיגה נבחרת פולין עם 18 נק' חובה.

הצמד המצטיין של הנבחרת היה אשלי בונד וסוסה דונטלו 141 שרשמו תחרות מושלמת ונקייה מפסילות.

בתום הסיבוב הראשון (מתוך שניים) ישראל הובילה עם 4 נק' חובה, אחרי שבונד ודונטלו 141 ובלומן עם לדריאנו Z עשו מסלול מושלם. רובין מוהר וסוסו גלקסי HM סיימו את המסלול עם 4 נק' חובה ואיזבלה רוסקוף עם סוסה C Vier 2 סיימו את המסלול עם 8 נק' חובה שהושמטו (עבור כל נבחרת מנקדים שלושת הצמדים עם הניקוד הנמוך ביותר), וכך ישראל לקחה את ההובלה לפני הונגריה שצברה 5 נק' חובה ופולין עם 6.

בסיבוב השני והקובע ישראל רשמה הופעה מרשימה כשנוספו לה 5 נק' חובה בלבד, ואילו יתר הנבחרות צברו כמות גבוהה בהרבה של נק', ובסיום הסיבוב נקבע שישראל ניצחה, כאמור, עם 9 נק', לפני פולין עם 18, ואילו ההונגרים שדורגו שניים אחרי הסיבוב הראשון, סבלו מסיבוב שני לא טוב וסיימו במקום השלישי עם 27 נק'.

מבחינת הנבחרת הישראלית הסיבוב השני נפתח מצוין עם רכיבה מושלמת של בונד ודונטלו, וגם רוסקוף שרכבה שנייה עם C Vier 2 עברה את המסלול עם נקודת חובה אחת בלבד. למוהר וגלקסי היה סיבוב שני פחות טוב עם 12 נק' חובה, אולם אלו הושמטו, ובלומן ולדריאנו השלימו את המשימה עם הפלת מכשול בודד שגרר 4 נק' חובה ודירג את הנבחרת במקום הראשון וזיכה את ישראל בקריטריון אולימפי בפעם השנייה ברציפות לנבחרת קפיצות הראווה ברכיבת סוסים.