$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוחצת עליו: הדדליין של נבחרת צרפת לג'ואל אמביד

הסנטר יהיה חייב להשיב האם יצטרף בפריז: "עובדים על זה, מחכים לתשובה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.09.23 - 12:53

נבחרת צרפת עוד מלקקת את הפצעים לאחר הכישלון הקשה שלה במונדובאסקט האחרון. כעת, נשיא ההתאחדות הצרפתית, ז'אן פייר סיוטה, סיפק ראיון בצרפת והתייחס לאכזבה הקשה ולתקווה שג'ואל אמביד, שמחזיק בדרכון צרפתי, יצטרף לטריקולור באולימפיאדת פריז 2024.

"ואנסן קולה והצוות שלו עשו עבודה טובה מאז 2019. נראה מה קורה אבל אני מאמין שהוא גם ישאר זה שיוביל את הנבחרת באולימפיאדה הקרובה", אמר, "כמובן שכולם אחראים לכישלון שחווינו, כמו שלכולם מגיע קרדיט על כל מדליה שלקחנו".

במקביל, מסופר בכתבה כי ההתאחדות הצרפתית הציבה לג'ואל אמביד דדליין ברור למתן תשובה האם יצטרף לחבורה או לא. לפי הנטען, על הסנטר האדיר יהיה להשיב האם יצטרף עד ה-10 באוקטובר, כאשר כידוע הוא גם יכול לבחור לייצג את נבחרת ארצות הברית בזכות הדרכון האמריקאי שקיבל.

"כרגע הוא לא בנבחרת", אמר סיוטה, "אנחנו עובדים על העניין הזה. כבר דיברנו איתו ועכשיו אנחנו מחכים לתשובה שלו. אנחנו מודעים לעובדה שהוא יכול לבחור בארצות הברית ושגם הם רוצים אותו, אנחנו נשמע ממנו בקרוב".