$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גל צוקרמן ושי קקון ייצגו את ישראל באולימפיאדה

הוועד המנהל החליט כי גולשת הקייט פויל ושייטת ה-ILCA6 יהיו בפריז 2024

רותם פלדברג
רותם פלדברג  01.04.24 - 14:14
(Robert Hajduk)
(Robert Hajduk)

לאחר שסיימה במקום השביעי באליפות אירופה בשבוע שעבר, הוחלט היום (שני) על ידי הוועד המנהל של איגוד השייט, שקיבל את המלצת הוועדה לבחירת הנציגים האולימפיים של האיגוד, כי הגולשת גל צוקרמן, תהיה הנציגה הישראלית למשחקים האולימפיים בדגם הקייט פויל.

המאבק על הכרטיס לפריז היה צמוד בין צוקרמן למיה אשכנזי, כשתוצאות אליפות אירופה היו אלה שהכריעו על זהות הנציגה. צוקרמן סיימה במקום השביעי ואשכנזי סיימה במקום ה-15.

צוקרמן בת ה-20 תשתתף לראשונה במשחקים האולימפים, כשזאת תהיה הפעם הראשונה שדגם הקייט פויל לוקח בהם חלק.  

כמו כן, גם שי קקון תייצג את ישראל באולימפיאדה בדגם סירות ה-ILCA6, כך קבע הוועד המנהל של איגוד השייט. בתחילת השנה השיגה קקון את הכרטיס לאולימפיאדה בדגם זה לאחר שסיימה במקום השמיני באליפות העולם שנערכה בארגנטינה. 

‏שבעה כרטיסים חולקו באליפות העולם. הכרטיס של פורטוגל עבר לישראל בעקבות העובדה שהנציגה הפורטוגלית לא קיבלה אזרחות בתקופת הזמן המאושרת כחוק, והיא עדיין נחשבת לאזרחית יווניה. תהיה זו ההשתתפות השניה של קקון במשחקים האולימפיים, לאחר שייצגה את ישראל בטוקיו 2020.