$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסע בין כוכבים: סגל ארה"ב לאולימפיאדה

לברון, קרי, דוראנט ועוד שלל כוכבי ענק בפנים. וגם: אלו שנותרו בחוץ

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.04.24 - 06:09

נבחרת החלומות החדשה. הלילה (בין שני לשלישי), דווח בארה"ב כי הנבחרת שמכינים האמריקאים לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024 צפויה להיות אחת הנוצצות שנראו אי פעם על מגרשי הכדורסל.

החבורה, שתובל על ידי סטיב קר, תתכנס בחודש יולי למחנה אימונים בלאס וגאס, שם תערוך מספר משחקי הכנה. לאחר מכן, תמריא לפריז במטרה אחת ברורה - לחזור עם מדליית הזהב.

סגל נבחרת ארה"ב המסתמן לפריז 2024: לברון ג`יימס, סטף קרי, קווין דוראנט, ג`ואל אמביד, ג`ייסון טייטום, דווין בוקר, ג`רו הולידיי, אנתוני דייויס, אנתוני אדוורדס, באם אדביו וטירייס הליברטון.

ג`יילן ברנסון, ג`יילן בראון, ג`ימי באטלר וקוואי לנארד בחוץ. כך לפי הדיווחים, כשלפחות בשלב זה, האמריקאים משאירים מקום אחד פנוי.

המאמן סטיב קר ידריך כמובן את סטף קרי - האיש עימו זכה בארבע אליפויות NBA בגולדן סטייט, כשעבור הסופרסטאר תהיה זו האולימפיאדה הראשונה בקריירה. קר יתאחד גם עם קווין דוראנט, שהוא אחד משני השחקנים היחידים אי פעם שזכו בשלוש מדליות זהב אולימפיות, יחד עם כרמלו אנתוני.

עבור לברון ג`יימס תהיה זו האולימפיאדה הרביעית בקריירה, כשלפני כן זכה בארד (2004) ופעמיים בזהב (2008 ו-2012).

טייריס האליברטון ואנתוני אדוורדס יהיו שני הנציגים היחידים מהנבחרת האמריקאית שכשלה במונדובאסקט 2023, שם לא השיגו את המקום על הפודיום.

בכל הנוגע למי שצפוי לאייש את המקום האחרון בסגל הנוצץ, הדיווחים מדברים בשלב זה על קוואי לנארד כפייבוריט להצטרף. גם ג׳יילן ברונסון, פול ג׳ורג׳, מיקל ברידג׳ס ופאולו באנקרו מועמדים.