$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"סיכוי גבוה שנעשה משהו שעוד לא עשו"

שני הרשקו נערך למשחקים האולימפיים. מדי המשלחת הישראלית נחשפו

רותם פלדברג
רותם פלדברג  16.04.24 - 09:39

101 ימים לפני פתיחת המשחקים האולימפיים, והמשלחת הישראלית למשחקים בפריז 2024 ממשיכה להיערך. הבוקר (שלישי), הגיעו חלק מחברי המשלחת לחשיפת הבגדים של ישראל למשחקים האולימפיים, בעיצובם של 'טרמינל X'.

הספורטאים והמאמנים הגיעו על מנת למדוד את המדים, זאת אחרי שהם גם לקחו חלק בתהליך היצירה שלהם. בתחילת התהליך חברי המשלחת נשאלו באשר לעיצוב, הגיזרה והבד כאשר לראשונה הם היו חלק מקביעת הלבוש שלהם למשחקים.

"אנחנו מתכוננים לתחרויות הג`ודו", סיפר מאמן נבחרת הנשים בג`ודו שני הרשקו , "אנחנו רוצים לעשות את המקסימום ולחזור עם כמה שיותר הישגים. זה מה שמניע אותי, אני מאמין בספורטאיות שלי שיהיו ממוקדות במטרה האמיתית. סטטיסטית יש סיכוי מאוד גדול שנגיע בסגל מלא או לפחות עם 6 קטגוריות, אני מאמין שיש סיכוי גבוה שנבחרת הנשים תעשה משהו שעדיין לא עשו".

הרשקו המשיך: "המטרה שלנו היא לעשות משהו היסטורי, ואנחנו ממוקדים בזה. הנבחרת הזאת ואני רוויים בהמון ניסיון, כל יום מנסים לעשות את הטוב ביותר שאפשר. בסוף, אי אפשר לברוח מהמטרה שתגיע בעוד 101 יום. אנחנו ממוקדים בזה, כמובן שיש כל מיני תכניות ארוכות טווח עד המשחקים עצמם אבל המטרה היא לעשות בכל יום יום טוב יותר מהיום הקודם. הפוטנציאל שלנו להצליח במשחקים יגדל ובשביל זה אנחנו עובדים כל יום. אני כרגע לא מתרגש מהמשחקים, אני מרוגש מכל יום שאני מגיע ורואה את הספורטאיות מנסות להשתפר ולהיות טובות יותר. גם אני וגם הספורטאיות, כולנו יחד, ממוקדים בעשייה היומיומית. כל יום שנעשה טוב יותר יגדל הסיכוי להצליח באולימפיאדה".

גם גפן פרימו דיברה באירוע, וסיפרה: "יש את ההתרגשות, מרגישים את המתח באוויר וכל האימונים מכוונים. כל טעות באימון מרגישים ש`ככה זה יהיה באולימפיאדה`. יש לנו לוח שסופר את הימים עד המשחקים, הספירה יורדת לאט לאט, אנחנו מתרכזים במה שצריך לעשות עכשיו. המשחקים הם יהיו תוצאה של האימונים וההכנה, ואם הם יהיו טובים אז דברים טובים יכולים לקרות".