$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו. עדן שמיר: "הפכתי למעריץ של הג`ודו"

זוגתו הג`ודאית האולימפית גפן פרימו: "כיף להגיע לראות אותו משחק"

רותם פלדברג
רותם פלדברג  16.04.24 - 12:23

זוג חדש בספורט הישראלי. עדן שמיר (הפועל באר שבע) והג`ודאית האולימפית גפן פרימו כבר נמצאים בזוגיות יחדיו, אך היום (שלישי) סיפקו ראיון יחדיו באירוע השקת המדים של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024.

עדן שמיר פתח: "להיות בן הזוג של ספורטאית אולימפית זה מרגש מאוד, גאווה גדולה מבחינתי. היא יודעת שיש לה את כל התמיכה שלי, ואנחנו ביחד, כמו שהיא תומכת בי, אני תומך בה. בעזרת השם נשאר עוד קצת, אני סומך עליה, היא עובדת קשה ואני מאחל לה את כל ההצלחה שבעולם".

על השוני בין אורח החיים של כדורגל לזה של ג`ודאית: "אני שומע וחווה. זה קצת יותר אינטנסיבי ממה שחשבתי. ממה שנחשפתי אליו, הם עובדים מאוד קשה, מקצוענות שיא, במיוחד בחודשים הקרובים עד לאולימפיאדה. אני סומך עליה, היא עושה את ה-100%, אני איתה ומאחל לה את כל ההצלחה שבעולם".

"האם מדגדג לי לשחק באולימפיאדה? אני מפרגן להם, יש לי חברים שמשחקים בנבחרת. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם וכל דבר שיכול להביא טעם טוב לעם ישראל - אני בעד".

האם יגיע לפריז: "לדעתי לא, התאריכים קצת בעייתיים, אבל אהיה דבוק למסך".

לסיום, סיפר על הדברים שלמד על הענף של זוגתו: "גיליתי המון על הג`ודו. רק ידעתי שצריך להפיל על הגב. נחשפתי לעולם מדהים, מרתק ומסקרן ונכנסתי לזה אפילו יותר ממנה. אפשר להגיד שאני מעריץ של ג`ודו".

גפן פרימו על הקשר החדש שלה לכדורגל: "נחשפתי לכדורגל בתקופה האחרונה והידע שלי עלה ברמה משמעותית. אני מגיעהכ כשאני יכולה, אני אוהבת ספורט בלי קשר אז זה היה טבעי שאגיע ואתמוך וכיף לי לראות אותו משחק מקרוב. גיליתי שיש עוד חוקים חוץ מלהכניס את הכדור לשער".