$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פתיחה מוחצת: מקסיקו הביסה 1:4 את צרפת

צפו: ארבעה כובשים שונים למנצחת. 0:0 בין ספרד למצרים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.07.21 - 12:10

תגיות: טוקיו 2020

טורניר הכדורגל האולימפי של טוקיו יצא היום (חמישי) לדרך, ומקסיקו פתחה בסערה עם 1:4 על צרפת. מוקדם יותר, במשחק הפתיחה, ספרד סיימה ב-0:0 מאכזב מול מצרים. בהמשך, אוסטרליה ניצחה 0:2 את ארגנטינה, ויפן 0:1 את דרום אפריקה.

בית 1
מקסיקו - צרפת 1:4

החבורה של חיימה לוסאנו לא הייתה יכולה לקוות לפתיחה מוחצת יותר בטוקיו, לאחר שהביסה את הצקפתים. ארנסטו וגה התכבד בכיבוש השער הראשון של הטורניר בדקה ה-54, ותוך שבע דקות פרנסיסקו קורדובה כבר הכפיל ל-0:2. אנדרה פייר ז'יניאק, שמשחק בטיגרס המקסיקנית, הכניע את גיירמו אוצ'ואה מהנקודה הלבנה בדקה ה-69. אך למרות זאת הצרפתים לא הצליחו לחזור, ואוריאל אנטונה הוסיף את השלישי (80). אדוארדו אגירה, שרק עלה מהספסל בדקה ה-88, היה צריך שלוש דקות בלבד כדי למצוא גם הוא את הרשת, ולחתום את תוצאת המשחק.

בית 3
מצרים - ספרד 0:0
עם שישה שחקנים בהרכב מהסגל של לה רוחה ביורו האחרון, הנבחרת של לואיס דה לה פואנטה פתחה את המשחקים האולימפיים עם נקודה, מול המצרים האגרסיביים. כבר במחצית הראשונה, ספרד איבדה את אוסקר מינגסה (22) ודני סבאיוס (45+1) שנפצעו ויצאו, ומנגד התקשתה בחלק הקדמי מול שערו של מוחמד אל-שנאווי, למרות שהחזיקה בכדור כמיטב המסורת והגיע ליותר הזדמנויות, כולל אחת של חסוס ואייחו המחליף, שהחמיץ מקרוב דקה לסיום תוספת הזמן.

צפו בתקציר >>>

ארגנטינה - אוסטרליה 2:0
עוד בבית 3, הנבחרת הדרום אמריקנית, שהגיעה בלי שמות מפוצצים, פתחה ברגל שמאל עם הפסד ל"אולירוס". בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, פרנסיסקו אורטגה, המגן בן ה-22 של ולס, ספג צהוב, איבד את העשתונות וספג צהוב שני. עוד לפני כן, לקלן וויילס העלה ליתרון בדקה ה-14, ואז מרקו טיליו בן ה-19 קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-80.

תוצאות של בית 2:
ניו זילנד - דרום קוריאה 0:1
הונדורס - רומניה 1:0

צפו בתקציר הניצחון של אוסטרליה >>>