$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

וידה לוקה: החגיגה של לוקה דונצ'יץ' שאיבדה רסן

צפו. שבירת בידוד, בקבוקי וודקה וקלפים. יופעלו סנקציות?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.07.21 - 16:46

אחרי ההופעה המדהימה שלו מול ארגנטינה, בו קלע 48 נקודות, הכוכב הסלובני של דאלאס מאבריקס נצפה יחד עם חבריו לקבוצה חוגג את הניצחון לצד משחקי קלפים ובקבוקי וודקה, בין כתלי הכפר האולימפי. כל זאת כאשר מחר (חמישי) דונצ'יץ' וחבריו אמורים לעלות על הפרקט למשחק מול נבחרת יפן.

הסרטון המדובר עלה ברשת האינסטגרם על ידי שחקניתה של נבחרת ספרד, כריסטינה אוביניה. הגעתה לאירוע המדובר כמובן חורג את נהלי הקורונה בתוך הכפר וזאת מעבר לצריכת האלכוהול.

השחקנית הספרדיה, שכאמור לקחה חלק בחגיגות של דונצ'יץ' וחבריו, מחקה כעבור מספר שעות את הסרטון והתנצלה בפני השחקנים הסלובנים בכך שהפכה את החגיגות שלהם לפומביות.

בהתנצלותה כתבה: "אני רוצה להתנצל בפני אלו שנפגעו ממה שהעלתי ברשת החברתית, במיוחד החברים במשלחת הסלובנית". עוד הוסיפה אוביניה: "אני רוצה להדגיש כי כל הספורטאים שהגיעו לטוקיו, מודעים למגיפה וידוע לנו שאסור לנו להתראות מחוץ לבועה שלנו".

בינתיים, טרם ידוע אילו סנקציות יפעיל הוועד האולימפי העולמי על אלו שהיו מעורבים באירוע, גם על צריכת האלכוהול וגם על החריגה מנהלי הבידוד.