$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בגלל 6 מאיות: וייסמן לא עלתה לחצי הגמר

צפו: הישראלית התקרבה לשיא עם 11.27, אך זה לא הספיק

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.07.21 - 07:08

כמה שזה היה קרוב. דיאנה וייסמן, שיאנית ישראל ב-100 מטרים, ערכה היום (שישי) את הופעתה הראשונה במשחקים האולימפיים במוקדמות ה-100 מטרים, וסיימה במקום ה-4 במקצה שלה בתוצאה של 11.27. וייסמן התקרבה עד לכדי 2 מאיות משיא ישראל, בו היה מחזיקה, מה שכמעט והספיק לעלייה אדירה לחצי הגמר, אך רק כמעט.

למעשה, התוצאה של וייסמן הייתה ה-23 בטיבה מבין משתתפות המוקדמות, כש-24 העפילו לשלב הבא. אלא שבעקבות שיטת התחרות, שקובעת ש-3 המנצחות בכל אחד מ-7 מקצי המוקדמות מבטיחות את מקומן בחצי, ואליהן מתווספות 3 המפסידות המהירות ביותר, האצנית הישראלית מצאה את עצמה מחוץ לחצי. התוצאה של הנציגה במקצה היוקרתית הייתה טובה יותר מאשר התוצאות של 3 אחרות שכן השיגו את הכרטיס, ואם הייתה משובצת למקצה אחר בהחלט יכול להיות שהייתה מצליחה לעשות זאת.

בכל אופן, וייסמן יכולה להיות בהחלט מרוצה. לאחר שזינקה בצורה מעט איטית, הישראלית התאוששה וכאמור הייתה קרובה מאוד לשבירת השיא ולהעפלה לחצי הגמר. מדובר בתוצאת השנה של וייסמן עד כה, והיא הייתה כל כך קרובה להספיק לה להעפלה הנכספת.

מי שסיימה במקום הראשון בשלב המוקדמות היא מארי ז'וסה מחוף השנהב, שעם 10.78 הקדימה את צמד הג'מאייקניות אליאן תומפסון-הרה (10.82) ושלי-אן פרייז'ר-פרייס (10.84).