$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גאווה: צפו בנבחרת הישראלית בג'ודו מקבלת את מדליית הארד

אחרי ניצחון אדיר במסגרת הקבוצתית, הג'ודאים הישראלים עלו לפודיום והעניקו אחד לשני את המדליה. למרות המסיכות על הפנים במהלך הטקס, את ההתרגשות אי אפשר היה להסתיר. גילי כהן לא קיבלה מדליה כיוון שלא הייתה רשומה בין 11 הג'ודאים, אך תקבל את המענק הכספי יחד עם השאר

שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו
שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו  31.07.21 - 14:23

גאווה לאומית! נבחרת הג'ודו הישראלית עלתה לטקס חלוקת המדליות ולמרות המסכות על הפנים, את ההתרגשות אי אפשר היה להסתיר. אחרי מספר ימים קשים ולא מעט ביקורת על אכזבות, הג'ודו הישראלי הביא את ההישג לו כולם ציפו. הנבחרת המצוינת של אורן סמדג'ה ושני הרשקו עשתה את זה, ובתחרות הקבוצתית הראשונה אי פעם במשחקים אולימפיים סיימה עם מדליית הארד, לאחר ניצחון 1:4 על הנבחרת הרוסית.

  • יש מדליה: נבחרת הג'ודו זכתה במדליית הארד בטוקיו 2020
  • פרץ שמחה אדיר: צפו בחגיגות של נבחרת הג'ודו לאחר הזכייה
  • המדליסטים חגגו: "היינו מרוסקים השבוע, האחדות שלנו ניצחה"
  • כל הקרבות, הניצחונות, התקצירים - יום אדיר בטוקיו, דקה אחר דקה
  • מי שלא זכתה לעלות לפודיום, היא גילי כהן, שלא הייתה רשומה בין 11 הג'ודאים.כהן לא השתתפה באף קרב בתחרות הג'ודו הקבוצתית, יחד עם זאת, שירה ראשוני, ענבר לניר וברוך שמאילוב, שגם לא עלו היום על המזרן, כן יקבלו מדליה, וזאת בגלל שרשמו אותם לסגל קודם לכן.

    כהן אומנם לא זכתה במדליה, אך באיגוד הג'ודו הבהירו כי היא תקבל את מענק הזכייה כמו כל אחד אחר. עבור מדליית הארד בקבוצתי, יקבל כל אחד מ-12 הספורטאים והספורטאיות 50 אלף ש"ח. ובסה"כ 600 אלף ש"ח. מאמני הנבחרת יקבלו סכום כולל של 250 אלף ש"ח.

    מי שהעניקה את המדליה לישראל היא תמנע נלסון לוי, שסיימה במקום השביעי בתחרות היחידות ועשתה תיקון מצוין עם הקבוצה. היא זו שקבעה 1:4 לאחר שחזרה מפיגור של ווזארי לניצחון מול היריבה שלה, ולאחר מכן החלו החגיגות של כל הנבחרת על המזרן, שהמשיכו דקות ארוכות, גם במהלך טקס קבלת המדליות.

    המסע החל עוד לפני כן עם ניצחון 3:4 דרמטי מול איטליה, בזכות קרב מצוין של גילי שריר בהכרעה אחרי ה-3:3. בהמשך ישראל פגשה את צרפת החזקה והפסידה 4:3, כשגם פה שריר הוגרלה לקרב השביעי והמכריע, והפעם הפסידה (אחרי שלושה ניצחונות רצופים שלה). בבית הניחומים ישראל גברה 2:4 על ברזיל, ובכך עלתה לקרב על הארד מול הוועד האולימפי הרוסי, שהפסידה בחצי הגמר ליפן.