$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"תוצאת השנה? מה זה משנה. הלכה לי המדליה"

חנה מיננקו הייתה מאוכזבת מאוד בתום גמר המשולשת, בו סיימה שישית: "הכל ריק אצלי עכשיו"

שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו
שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו  01.08.21 - 16:08

חנה קנייזייבה מיננקו היא ספורטאית בכל רמ"ח איבריה. היום (ראשון) היא קבעה הישג יפה מאוד, כשסיימה במקום השישי בגמר הקפיצה המשולשת במשחקים האולימפיים בטוקיו. ועדיין, למרות שקבעה את תוצאת השנה שלה - 14.60 מטרים - ואחרי שסבלה בשנים האחרונות מפציעות חוזרות, היא נשמעה מאוד מאוכזבת.

  • דקה אחר דקה: כל האירועים בגמר המשולשת לנשים
  • נשארה עם המחמאות: חנה מיננקו סיימה במקום ה-6 בגמר
  • "אני מאוכזבת. מה זה משנה שעשיתי את תוצאת השנה?", אמרה מיננקו לשירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו, בסיום הגמר באצטדיון האולימפי בטוקיו. "אני בלי מדליה, הכל ריק אצלי עכשיו. כל ההכנה ירדה לטימיון בגלל הפציעות שלי. עברתי פציעה קשה. אני יודעת שאם לא הפציעה הייתי היום במקום אחר".

    צפו בכל הקפיצות של מיננקו בגמר האולימפי >>

    על החלום לזכות במדליה אולימפית אמרה מיננקו: "ידעתי שכדי לזכות במדליה צריך לקפוץ הרבה יותר טוב, מעל ל-15 מטרים". הישראלית גם התייחסה להכנה הלקויה שהייתה לה למשחקים.  "לצערי, התקדמתי בפציעות ובניתוחים יותר מאשר בקפיצות, כך אני מרגישה".

    "באתי להתאבד על המסלול ונתתי מעבר למה שאני יכולה", אמרה מיננקו, "בזבזתי הרבה זמן במשך הכנה של 5 שנים. להתכונן למשחקים האולימפיים לא לוקח חצי שנה, אלא מחזור שלם". על שיא העולם של רוחאס אמרה: "שמחתי לראות את שיא העולם שלה. זה לא הפתיע אותי, אבל כיף לקפוץ לצד הספורטאיות הטובות בעולם במקצוע".

    צפו בשיא העולם של רוחאס במשולשת  >>