$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פופוביץ': "השחקנים היו רגועים במינוס 15"

המאמן התראיין לערוץ הספורט וגם התעצבן על כתב סלובני

דניאל זילברשטיין, שליח ערוץ הספורט לטוקיו  05.08.21 - 10:36

נבחרת ארה"ב ספגה לא מעט ביקורות בזמן האחרון, גם לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו וגם עם פתיחתם. אולם, בשורה התחתונה, החבורה של גרג פופוביץ' יכולה עדיין להגן על התואר שלה כאלופה אולימפית אחרי שעלתה היום (חמישי) לגמר בטוקיו עם ניצחון משכנע על אוסטרליה העיקשת.

כתב סלובני עשה טעות לשאול את פופוביץ' נגד מי הוא מעדיף לשחק בגמר, סלובניה של לוקה דונצ'יץ' או צרפת. כך המאמן הגיב: "כמה זמן אתה במקצוע הזה? כנראה דיברת עם מאמנים ממש מטומטמים עד עכשיו. לא הייתי נוגע בשאלה הזאת עם מקל של שלושה מטרים".

לאחר מכן אמר המאמן הוותיק לערוץ הספורט: "השחקנים שלי נראו רגועים גם במינוס 15? כי הם באמת היו כאלה. לזכותם ייאמר שהם הבינו שהם לא שמרו בכלל והיו מוכנים לעשות את הנדרש כדי למחוק את הפיגור".

כמו כן, מאמן אוסטרליה בריאן וורוויק אמר: "אני לא חושב שאפשר לומר שארה"ב מנצחת בוודאות ברגע שהיא מתאמצת. זה לא נותן מספיק כבוד לצרפת החזקה ולסלובניה עם דונצ'יץ', שהוא אחד השחקנים המיוחדים שראיתי בחיי".