$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"חלמתי להגיע לאולימפיאדה, לא על הזהב"

לינוי אשרם זכתה לכבוד בראשל"צ. זוסמן: "האלופה גדלה פה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.08.21 - 17:42

לינוי אשרם, מדליסטית הזהב מהמשחקים האולימפיים בטוקיו, נחתה הבוקר (רביעי) בישראל וזכתה לקבלת פנים חמה בשדה התעופה. הערב, המתעמלת האומנותית הטובה בעולם הגיעה לראשון לציון, שם נולדה וגדלה, יחד עם ארטיום דולגופיאט, מדליסט הזהב, פטר פלצ'יק שזכה עם נבחרת הג'ודו בארד, ודיאנה וייסמן ואופיר דיין שייצגו גם הן את ישראל בטוקיו.

"זו הייתה אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בחיים", פתחה אשרם את דבריה. "לא חלמתי על זהב כשהייתי קטנה, חלמתי להגיע לאולימפיאדה אבל לא לחזור ככה. תודה ענקית לכל מי שתמך ועזר מאז שאני קטנה ועד היום. תודה למאמנת שלי איילת זוסמן שתמיד האמינה בי, שידעה תמיד מה להגיד לפי מבט עיניים. ללנה קופילנקו, לכל שאר מאמנות האגודה. אני בטוחה שהבנות הקטנות יגיעו להישגים גדולים. כמובן למשפחה שלי שדואגת לי. תודה לכל הקהל האהוב שתומך בי בישראל, לאגודה שלי - הפועל ראשל"צ ולצוות הרפואי המדהים שלנו. סליחה אם שכחתי מישהו".

המאמן איילת זוסמן הוסיפה: "תודה לכולם על התמיכה, הרגשנו אתכם איתנו. אפשר לחלום ובגדול, ואפשר להגשים את זה. האלופה האולימפית גדלה פה, לא יאמינו לנו. היא גדלה פה וצמחה פה - מפה אפשר רק לעלות".