$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קארל לואיס על השליחים: "מבוכה מוחלטת"

האצן האגדי בביקורת חריפה: "נראו יותר גרוע מקבוצת ילדים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.08.21 - 12:01

אין ספק שנבחרת ארה"ב ידעה משחקים אולימפיים טובים יותר, במיוחד במקצועות האתלטיקה. ואחרי שאצני מעצמת הספורט לא הצליחו להביא מדליית זהב בריצות 100 מטר, 200 מטר, 400 משוכות ו-110 משוכות, הבוקר (חמישי) נבחרת השליחים אפילו לא עלתה לגמר לאחר שסיימה רק במקום השישי במקצה שלה עם 38.10 שניות.

מי שלא נשאר אדיש לכך הוא האצן האגדי, קארל לואיס, שזכה בתשע מדליות זהב אולימפיות במדי ארה"ב, שתיים מהן בריצות השליחים. לואיס ביקר בחריפות את ההופעה הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "נבחרת הגברים של ארה"ב עשתה הכל שגוי".

לואיס פירט: "שיטת העברת המוט הייתה שגויה, האצנים רצו עם הרגליים הלא נכונות והיה ברור שאין מנהיגות. זאת הייתה מבוכה מוחלטת, וזה בלתי מתקבל על הדעת שנבחרת ארה"ב נראית יותר גרוע מקבוצת ילדים שראיתי".

כאמור, לארה"ב אין עדיין מדליית זהב בריצות קצרות לגברים במשחקים האולימפיים בטוקיו, והיא לא הצליחה לזכות בשום מדליה במקצועות ההתעמלות בגברים. אחר הצהריים, היא תוכל להציל מעט מכבודה בגמר ריצת ה-400. שבו יתחרו מייקל נורמן שמחזיק בשיא אישי של 43.45 ומייקל צ'רי (44.35).