$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סגר חשבון: קרב העקיצות בין גרין לפרקינס

הפורוורד זעם על הזלזול בנבחרת, הפרשן הגיב: "לא אשתוק"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.08.21 - 11:17

זלזלו בהם, פקפקו בהם ולרגע גם האמינו שהם מסוגלים לשחזר את הכישלון של 2004, אבל נבחרת ארצות הברית שמה הבוקר (שבת) סוף לכל הביקורות וסימני השאלה, עם ניצחון 82:87 על צרפת בגמר הטורניר האולימפי שסידר לה מדליית זהב רביעית ברציפות.

  • צפו: ארה"ב גברה 82:87 על צרפת וזכתה בזהב>>
  • "אי אפשר להתמודד מולנו": הטראש טוק של דוראנט
  • "ה-GOAT האולימפי": דוראנט הלהיב את הרשת
  • גדול שחקני הדרים טים? המספרים של דוראנט
  • לאחר המשחק, כשהשתחרר לא מעט לחץ בחדר ההלבשה האמריקאי, דריימונד גרין וקווין דוראנט דאגו לסגור חשבונות עם שחקן העבר ופרשן ההווה של ESPN, קנדריק פרקינס. "אתה מדליק טלוויזיה ורואה אנשים כמו פרקינס מפקפקים בנו", אמר גרין. "מישהו צריך ללמד אותם להפגין נאמנות. אולי תעודדו קצת את המדינה שלכם? כששחקנים לא באים, כולם אומרים 'אתה צריך ללכת לייצג את המדינה', וכשיש מהמורות בדרך, אומרים 'כן, העולם הדביק פערים מאמריקה'".

    "גם אתה אמריקאי, תתנהג ככזה", המשיך כוכב גולדן סטייט תוך שהוא מכוון את דבריו לפרשן. "תעשה את העבודה שלך. גם אני עושה כמה דברים בתקשורת, אני מבין שאנשים עושים את העבודה שלהם, אבל כשאתה מדבר על חבורה מיוחדת, תהיה בטוח שאתה מדייק. והרבה אנשים לא מדייקים. תאמינו לי, אני אמצא את האנשים האלה. את כל מי שאמר משהו. אף אחד לא דורש מהאנשים האלה לקחת אחריות על מעשיהם, אבל אני כן".

    דוראנט אמר: "כולם אמרו שאנחנו נפסיד, פרקינס דיבר הרבה שטויות". לפני כמה שבועות פרקינס אמר שהוא "בכלל לא בטוח" בנבחרת ארה"ב באולימפיאדה, ועוד במהלך הגמר הוא צייץ (בהומור) שללא דוראנט - הנבחרת הזאת הייתה משחקת בליגת הקיץ. לאחר התגובות החריפות של הכוכבים, פרקינס צייץ: "אתה צודק דריימונד, אמשיך לדבר שטויות ואף אחד לא ישתיק אותי. ברכות על מדליית הזהב".